Friday, May 28, 2010

PE Indon.....

Ni lagi satu cerite....

Aku ada 1 PE indon yang memang berminat giler la nak buat bisnes ni... tapi tu la... bila aku email ker fb ke... cerite step by step... jawapan .... AKU TAK BISA NGERTI.... CAMNE NI.... dah abis idea dah dah explain kat die camner... sampai kan register jadi PE pun aku buat kan.... layannn...

Ni baru tadi tanyer camner sudah buat kartu kredit ker belum?.... jawapan yg aku dapat samaa je.... ok aku offer buat kan register PM untuk die then die hanya bank in duit dekat Vemma Indon saja... die kate ok.... bila aku mahu dapat kan info tentang alamat nyer... trs tak dapat disambung kan lagi.. kerana die sudah offline.... aku send by fb jer kat die.... tgu reply die.... klu die tak reply... aku akan follow up dengan die by email atau online fb....

Klu ade rezeki aku dengan PE indon ni... blh dapat ultimate ni... sebab die memang berminat nak buat bisnes ini di Indon.... AMINNN......

1 comment:

  1. amin... kejar jangan tak kejar...
    bikin bapak itu sampai bisa ngerti.. cara gimana boleh jadi PM... kih3

    ReplyDelete