Wednesday, May 26, 2010

Pertama Kali Ku Kenali Vemma.....

Peristiwa kenali Vemma adalah tidak disengajakan.

14th April 2010 Aku cuma ingin mencari side income saje.... dengan tidak sengaja aku terklik website upline aku sekarang.... Bermula lah strategi aku.... Pada mulanya hanya PE (pre-enroller) pada keesokkan harinya aku upgrade menjadi Paid Member (PM). Seterusnya, upline mengajar aku satu persatu step yang perlu dilakukan... dari bermula buat website sehingga mengiklan kan website dan cara-cara follow up PE.....

1st May 2010 adalah event pertama Vemma yang aku attend di Eastin Hotel, Damansara, KL. Disitu terbakar semangat ku untuk bersungguh-sungguh menyertai Vemma. Memang LUMAYAN....

23rd May 2010 adalah bengkel pertama yang aku pergi untuk menambahkan ilmu berkaitan Vemma. Memang berguna ilmu yang aku perolehi. Ramai leaders yang berjaya datang untuk memberi sokongan dan kaedah-kaedah yang mereka tahu untuk diturunkan kepada yang bakal juga menjadi LUMAYAN......

jom kita layan gambar plak kat bawah nie....


nielah event 1hb Mei yang aku attend..

yang sebelah tue upline aku(Diamond Leader).. aku akan jadi seperti dia juga..

upline bersama upline(pepandailah korang camner nak paham) :)

No comments:

Post a Comment