Saturday, June 5, 2010

PE askar Sudah Menjadi PM .......

Sambungan PE askar tadi.... sudah upgrade menjadi PM... aku jugak yang buat kan untuk die.... die tinggal bank in kan duit kat account vemma jer.... Masalah yang timbul... same jugak.... tak boleh bukak email.... kat maner silapnyer.... aku try mintak id ngan passwoord email die... try bukak... boleh pun.... ntah die klik kat maner pun aku tak tahu... dah abis explain kat die... dari klik internet explorer... spai cari yahoo mail... semua tak tahu,..... camner nak cakap lagi.... abis idea dh.... peliknya fb reti pulak....

Sape2 blh tlg explain camner lagi tak aku nk ckp ngan die.... camni care terakhir... die kena carik org berhampiran ngan die untk ajar die bukak email face to face.... baru clear..... aku kat JB die kat Melaka... klu die blh turun Jb atau KL... aku blh adjust jumpe die atau member Vemma kat KL untuk ajar die....

Camni, camne nk buat step seterusnya.... buat website... iklan kan website... nk kena aktif ngan pause kan iklan kat FB.... boleh hangin aku dibuatnyer nnti.... naik giler aku.... tapi kena sabo.....


No comments:

Post a Comment