Saturday, June 19, 2010

PM Brunei.....

Alhamdullilah aku dpt pm dari brunei yang pertama.... tapi ada masalah penghantaran... so kena guna alamat malaysia (Sabah/Sarawak).... nasib baik la PM ni tak banyak songel.... senang citer..... 15 minit lepas aku bg die ID ngan PW.... dh dpt email... Congratulation..... amin.....

Lepas tu pun tak de byk masalh dari pm ni.... aku forwaard jer email2 yang die perlu buat step seterusnya.... mudah saja.....

2 3 hari lepas tu ade lagi PE brunai yg nak upgrade.... tapi tak der kredit card... die nk transfer kat akaun aku... aku transfer ke akaun vemma kemudian.... bila dh confirm nak pilih pakej yg maner... bank maner.... postpone pulak.... duit tak cukup.... so jangan ingat org brunei ni kaya sangat.... negara die yg kaya... tapi penduduknye tak la semua kaya..... so ... sesiapa yg nak buat bisnes vemma ni ke brunei... masih ade peluang lagi....


No comments:

Post a Comment